NUTRIFERON - IMUNISASI TERBAIK UNTUK TUBUH KITA!!!!


Cuaca yang xmenentu sekarang neh memang agak memeningkan kan???
Mana tak nye....
Kejap panas...kejap sejuk...
Lagi2x kalu mcm mama neh...
Kat tempat keje...pakai aircond..sejuk beku...
Kuo dari tempat keje...Kepanasan ajer...

Last2xnye kepala pun ase memusing aje...
Pastu mudah la nak dapat selesema kan???
Batuk lagi...then demam...

Tapi kalu kita xper la...da tua2x senang nak carik ubat...
Kalu budak kecik??Anak2x..mesti pening kalu demam kan??
Dah la g klinik pun..xsume ubat kita leh bagi....
Demam pun xjugak2x kebah....

TAPI!!!!.....
sekarang xperlu risau lagi....
Dengan adanye produk vitamin dari SHAKLEE.....
Semunye INSHA ALLAH ade jalan penyelesaiannye....

Ape susah...Kalu anak demam selesema...
try bagi vitamin c chewable...
Bukan susah pun...Kunyah2x ajer pun....
Pastu telan..senang kan??

Tapi kalu x ok gak....
Jm try plak NUTRIFERON dari shaklee...
Amek aje sepeket campur air ckit and minum...
Kalu baby demam plak...ibu2x juz minum nutriferon adn trus direct breastfeeding...
Secara x langsung...boleh juga salurkan kepada bayi yang tengah menyusu..

Apa itu NutriFeron?


Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon iaitu Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojim. Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. 

Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee.Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. 

Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Jom tengok testimonial pengguna yang telah berjaya dengan NUTRIFERON!!!



Sape yang perlukan NUTRIFERON neh???

 ♥ Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
 ♥ Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
 ♥ Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
 ♥ Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
 ♥ Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.

************************************* 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

 Jika berminat untuk membeli dengan Pek Ekonomi Hubungi mama atau isi ajer ORDER FORM yer... 
 ♥ Fb : Wa Amal 
 ♥:Fanpage :Vitamin Sihat Dan Cantik 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap Only : 019-6477482 
 ♥SMS only : 012 9399986

No comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Link

 
COPYRIGHT BY MAMA ATIYYAH, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink