OMEGA GUARD-Minyak Ikan Terbaik Dunia

Bagaimana Shaklee Omega Guard diproses?

Minyak ikan yang baik seharusnya diekstrak dari ikan itu sendiri, dan bukannya sekadar dihasilkan dari hati ikan sahaja. Kaedah penyulingan minyak ikan yang kurang sesuai juga adakala memusnahkan sesetengah nutrien, dan tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl) - bahan kimia industri yang sangat bertoksik.


Kebanyakan pengusaha-pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan.

Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard. Ia dihasilkan melalui suatu proses penyulingan propietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega-3 yang paling tulen dan paling semualjadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl) merupakan bahan kimia industri yang sanagt bertoksik.
KENAPA PERLU AMBIL OMEGA 3???
Harga Pasaran Semasa :

OmegaGuard= RM 136.00 ( 90 kapsul )
HARGA PROMOSI?????

Jom hubungi saya :
************************************* 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

 Jika berminat untuk membeli dengan Pek Ekonomi Hubungi mama atau isi ajer ORDER FORM yer... 
 ♥ Fb : Wa Amal 
 ♥:Fanpage :Vitamin Sihat Dan Cantik 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap Only : 019-6477482 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT BY MAMA ATIYYAH, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink