COLLAGEN POWDER - Jeragat Hilang, Kulit Putih Berseri

Korang mesti pernah mendengar tentang collagen/kolagen. 
Ramai wanita yang merasa bimbang melihat kedut-kedut halus yang mula muncul pada sekitar wajah apabila usia kian meningkat. 
Biarpun berlaku secara semulajadi, ia tetap merisaukan 
kerana kedutan yang banyak mampu menjejaskan keyakinan diri seseorang.


Pertumbuhan sel baru kulit agak perlahan, lapisan dalam kulit (dermis) kian menipis menjadikan proses pembaikan kulit perlahan. 
Selain perubahan hormon tubuh, pelbagai faktor luaran seperti pencemaran turut menjejaskan pengeluaran kolagen. 
Apabila berkurang, maka keanjalan kulit mula hilang. 
Selain itu, penyusutan kolagen ini turut sama menjejaskan kecantikan rambut (rambut gugur), kuku mula rapuh dan tahap metabolisme menurun.

8 Panduan Memilih Kolagen..

 ♥Lebih baik pilih dalam bentuk makanan (atau cecair) berbanding kolagen yang disuntik. Ini untuk memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh badan.

 ♥Pilih saiz kolagen sekurang-kurangnya 1000 dalton dan ke bawah. Microfine saiz membantu penyerapan yang baik kerana saiz ini adalah paling optimum diserap oleh sel, maka setiap kolagen yang di ambil up to 100% diserap dan memberi efect lebih cepat.

 ♥Pastikan setiap pemilihan kolagen mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelembapan yang berpanjangan.

 ♥Pastikan kolagen mempunyai antioksidan yang tinggi untuk mengurangkan kesan pra-penuaan.

 ♥Pastikan supplemen itu mempunyai elemen vitamin B-Complex untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri.

 ♥Kolagen juga penting untuk kekal cantik tapi pastikan ia ada kandungan glucosamine utk kesihatan sendi. (bonus point).

 ♥Pastilkan setiap kolagen itu mempunyai bahan yang merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin.

 ♥Pastikan ia selamat dan tidak bertoksin

Jawapannya..pilihlah Shaklee Collagen Powder terbaik dari sisik ikan merah..kesan paling awal 8 minggu selepas pengambilan..

Kesan kekurangan kolagen menampakkan kesan penuaan terutama pada kulit dan wajah.

Antaranya ialah:

 ♥Kedutan, pori2 terbuka dan garis halus kelihatan.

-Kulit kering dan mengelupas

 ♥Kulit semakin kurang keanjalan

 ♥Kulit menjadi kasar

 ♥Rambut menipis dan gugur

 ♥Pigmentasi

 ♥Payudara tidak tegang dan anjal lagi

 ♥Mata rasa kering


So apalagi???
Sempena promosi nie...cepat rembat sekarang gak...
Beli 6 percuma 1 dan PERCUMA KEAHLIAN seumur Hidup!!!!

NAK LAGI CANTIK...BACA KAT SINI

************************************* 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit* 

 Jika berminat untuk membeli dengan Pek Ekonomi Hubungi mama atau isi ajer ORDER FORM yer... 
 ♥ Fb : Wa Amal 
 ♥:Fanpage :Vitamin Sihat Dan Cantik 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap Only : 019-6477482 
 ♥SMS only : 012 9399986

LECITHIN SHAKLEE-KURUS DAN CANTIK

Jom take five...
Baca cikit tentang kebaikan Lecithin neh...
Antara produk Shaklee yang paling cepat habes kat Shaklee...
Sebabnya???
Ni la produk paling HOT dan murah untuk KURUS 
bila digabungkan bersama ALFAFA...

  • Lecithin bertindak sebagai pelarut utk kolestrol,triglycerides dan lemak2 yg lain.Sebab tu ia membantu mencegah penyakit2 seperti high blood pressure,stroke,heart disease, arteri yg mengeras … Malah sesetengah pakar mengesyorkan pengambilan up to 6000-7000mg sehari jika berhadapan dgn masalah kesihatan yg sebegini
  • Kenapa org yang nak kurus suke lecitin?Sebab ia bertindak mengemulsikan lemak (ayat simplenye..ianya memecahkan lemak)..Tahukah anda..Lecitin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian… Pengambilan Lecitin 4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan.
  • Lecithin memainkan peranan utama dalam penyerapan zat2 penting dari saluran darah ke dalam sel2 bdn..Tanpa lecitin yg mencukupi..membran sel akan mengeras dan seterusnya menyukarkan proses penyerapan….Banyak faktor seperti bahan2 kimia dari persekitaran yg tercemar,bahan2 metal,dadah,food additives, pesticides, etc.. semuanya menyebabkan membran sel mengeras yang mana pastinya menyukarkan proses penyerapan zat2…jadi dgn cara menambahkan pengambilan Lecitin ,pasti ianya keputusan yg bijak.,
  • Lecithin membantu mengurangkan atau mencegah penyakit berkaitan hati.
  • Lecitin merupakan sebahagian dari unsur yang mengelilingi fiber saraf.Tanpanya,fungsi saraf ni kurang efisien. Sebab tu mereka2 yang menderita akibat multiple sclerosis, fibromyalgia, tekanan, PMS, dapat merasakan kesan yang positif apabila mengambil lecitin
  • Lecitin membantu sistem imunisasi dengan membalut sel darah merah kita dan seterusnya memberi perlindungan dari serangan virus, kuman dan bakteria.Disamping itu, struktur lecithin itu sendiri melindungi sel dari teroksida
  • Lecithin juga dikenali sebagai makanan otak dan saraf.Ia membantu sel otak berkembang,penting dalam transmisi saraf impuls dalam otak dan memainkan peranan dalam neuro transmitter(berkaitan short term memory) . Lecitin dipercayai mampu mengurangkan atau mencegah senility (nyanyuk) atau Alzheimer’s disease. Malah sesetengah pakar menyarankan pengambilan 7000mg sehari utk memulihkan sistem ingatan…
  • Lecithin juga dikatakan sumber hormon neurotransmitter dimana ia menggalakkan proses tidur.Kekurangan hormon ini dikatakan punca insomnia..
  • Lecitin adalah asid lemak perlu yang penting dalam penjagaan paru2 kerana kebolehannya mencairkan mukus dan mencegah iritasi .Dan sebab itulah ianya berguna bagi2 mereka2 yg ada alergi,hay fever,asma,bronkitis dan emphysema
  • Lecithin bertindak sebagai pelincir bagi joint(sendi2) dan membantu dalam penjagaan tisu buah pinggang as well as the sistem penghadaman.
  • Lecithin adalah zat utk kecantikan.. ianya perlu dalam menghasilkan rambut yg sihat..cantik berkilat,kulit yang lembut gebu dan juga dalam mencegah eczema.
  • Lecithin diperlukan dalam penghasilan pelbagai hormon seperti epinephrine, .Sebab tu ianya amat berguna dalam mengurangkan atau mencegah PMS dan gejala2 menopause.
  • Lecithin, bersama unsur2lain digunakan utk membuat BILE.. Bile ni fungsinya plak mencairkan lemak. Pengemulsian ini memudahkan penyerapan zat2 seperti vitamin A,D,E dan K ke dlm badan
************************************* 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit* 
 Jika berminat untuk membeli dengan Pek Ekonomi Hubungi mama atau isi ajer ORDER FORM yer... 
 ♥ Fb : Wa Amal 
 ♥:Fanpage :Vitamin Sihat Dan Cantik 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap Only : 019-6477482 
 ♥SMS only : 012 9399986

JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE DAN JANA PENDAPATAN

Rebut Peluang Jadi Ahli Shaklee Bersama Kami

>> Anda mahu mencari pendapatan sampingan?
>> Anda mahu bekerja dari rumah sambil menjaga anak?
>> Anda mahu mendapat income sehingga RM50K?
>> Anda mahukan pekerjaan yang boleh bertoleransi dengan masa anda?
>> Anda mahu mencari peluang perniaagaan yang berisiko rendah hampir 
tiada risiko?
>> Anda mahu mencari peluang perniagaan dengan modal serendah RM75?
>> Anda mahu sistem perniaagaan MLM yang halal?
>> Anda mahu sistem perniaagaan MLM yang adil dimana upline & downline berusaha 
bersama-sama?

BERNIAGA BERSAMA SHAKLEE ADALAH JAWAPAN ANDA


Jadi ahli Shaklee dan berniaga bersama kami dalam Group Euphoria yang menawarkan kesemua impian anda. Bak kata pepatah BUKAN SENANG NAK SENANG BUKAN SUSAH NAK SUSAH.

Keistimewaan Menjadi Ahli Shaklee Di Bawah Group Euphoria
Dengan menjadi ahli Shaklee dan mendaftar di bawah saya, selaku antara Distributor Shaklee yang sah dengan Shaklee ID: 882854 iailah anda mendapat jaminan keistimewaan-keistimewaan yang saya tawarkan kepada anda iaitu:

1. Dinaungi 3 Masters Coordinator ternama.
2. Sokongan berterusan.
3. Tutorial online.
4. Kelas dan coaching offline.
5. Seminar dan gathering.
6. Tips perniagaan dari Masters berpengalaman.
7. Pelbagai aktiviti menarik

1. Dinaungi 3 Orang Master Coordinator Ternama
Master Coordinator merupakan pangkat tertinggi sebagai Distributor Shaklee. Sebaik sahaja anda mendaftar menjadi ahli Shaklee bersama saya, saya akan masukkan anda ke kumpulan-kumpulan Euphoria dan anda akan mempelajari dan berkongsi ilmu dan berniaga dengan dilatih dan dipantau oleh 3 Master Coordinator ternama ini yang menjadi pelopor group Euphoria.

- Master Pn. Siti Nurazlina (Mommy Lyna)
- Master Pn. Shareeza (Cery MamaFaiz)
- Master Pn. Norita Idris (Kak N) 

2. Sokongan Berterusan
Jaminan buat anda. Sebaik sahaja anda sah menjadi Ahli Shaklee di bawah Group Euphoria anda akan terus dipantau dan dilatih secara online dan juga melalui kelas-kelas EKSKLUSIF HANYA UNTUK GROUP EUPHORIA SAHAJA yang dikelolakan oleh 3 Master Coordinator ternama ini. Keistimewaannya anda tidak akan dibiarkan berseorangan tanpa hala tuju dan tidak maju kehadapan. Disini, semua permasalahan anda akan dibantu dalam perjalanan membina perniagaan Shaklee anda dan menjadi MASTER COORDINATOR yang baru.

3. Tutorial Online

Tidak tahu bagaiamana hendak bermula?
Tiada asas pengetahuan mengenai produk Shaklee?
Tiada keyakinan?
Dan sebagainya

Jangan risau!! Jaminan yang ketiga ialah Ahli Shaklee Group Euphoria akan dimasukkan ke dalam kumpulan-kumpulan online mengikut keseriusan anda dan akan ditunjuk ajar dalam kelas tutorial secara online yang akan diajar dan dipantau oleh Master-master Coordinator ini. Anda juga bebas berkongsi idea dan masalah bersama rakan-rakan distributor dalam usaha meningkatkan mutu dan kemajuan perniagaan supplement Shaklee anda. 

4. Kelas dan Coaching Offline
Selain kelas-kelas tutorial online, kami juga menawarkan kepada anda kelas-kelas dan coaching secara offline di kawasan-kawasan tempat tinggal anda mengikut tarikh yang telah diatur. Kelas-kelas ini juga dibimbing oleh Master-Master Coordinator kami. 

5. Seminar dan Gathering
Sebagai Ahli Shaklee dan juga Ahli Group Euphoria, anda dijemput hadir untuk menyertai seminar-seminar yang dianjurkan dan gathering-gathetring yang dikelolakan oleh Shaklee dan group Euphoria. Di sini akan mendapat banyak pengalaman dan juga menaikkan semangat anda untuk mengejar Target anda selain bertemu rakan-rakan yang telah berjaya mencapai impian masing-masing bersama Shaklee.



6. Tips Perniagaan Dari Masters Berpengalaman
Dapatkan juga tips-tip perniagaan yang membantu "Boost" kan perniagaan anda. Eksklusif buat Ahli Shaklee Group Euphoria sahaja.

7. Pelbagai Lain-lain Aktiviti Menarik
Best sangat tau. Antara aktiviti yang pernah dianjurkan sebelum ini ialah:

- Kelas Husband & Role Impact
- Reunion Lady Boss
- Jamuan Hari Raya
- dll lagi

Jadi...

Bagaimana Nak Mulakan Langkah?
Untuk menjadi Ahli Shaklee anda boleh memilih pakej-pakej yang disediakan oleh Shaklee, bukan saya yang sediakan pakej ini tau ^_^

1. Membayar yuran RM75, ATAU 
2. Membuat pembelian RM660 untuk keahlian percuma, ATAU 
3. Dengan pembelian 2 botol Vivix, ATAU 
4. Dengan pembelian 3 kotak Collagen Powder. 


Perbezaan Berniaga Supplement Shaklee Bersama Kami
1. Perniagaan berasaskan produk 
2. Sistem yang halal 
3. Gabungan 3 elemen RAHSIA dalam pernigaan

OFFER BEST ini hanya terdapat dalam kumpulan kami sahaja. 
Hubungi missjiwang87@gmail.com untuk maklumat lanjut.

********************************

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit* 

 PM saya untuk dapatkan harga diskaun dan konsultansi percuma.

 ♥ Fb : Wa Amal
 ♥:Fanpage : Multi-Vit Supplement Dehearty 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap Only : 019-6477482 
 ♥SMS only : 012 9399986 
♥ Free consultation for every purchase

SHAKLEE VITAMIN C SR 500mg DAH KEMBALI!!!

Ape khabor semua???
Pasti semuanya da dengar berita yang VITA C SR da kembali ke pasaran...
Masing2x sume duk update blog..fb and fanpage pasal nie...
So mama pun xnak la ketinggalan train plak...
Wow..hampir setahun jugak Vit c xda dekat pasaran...
Masa mula2 mama join Shaklee...masa tu la stok Vit c habes...
Tapi naseb gak la...
Mama sempat merasa sebotol Vit C.
Memang best dan senag nak telan..hehehehe
Now...mama open stok Vit C untuk semua...
Stok is available yer...
Sape2 berminat..sila la sms/wasap ke 012 9399986
Sapa cepat dia dapat..
Sekarang Fb dilanda tsunami Vit C shaklee....
Takut nnti da kehabesan...
Jgn gigit jari ya....
Jom baca seminit kebaikan Vitamin C Shaklee
~ Mencantikkan kulit - Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi yang menjadi penyebab utama pembentukan jeragat.

~ Membentuk Kolagen - Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

~ Memperbaiki simptom Pendarahan - Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

~ Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

~ Memperbaiki Insomnia - Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan.

~ Mengekalkan Kolesterol Sihat - Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.


************************************* 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*
 Jika berminat untuk membeli dengan Pek Ekonomi Hubungi mama atau isi ajer ORDER FORM yer... 
 ♥ Fb : Wa Amal 
 ♥:Fanpage :Vitamin Sihat Dan Cantik 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap/Sms: 012 9399986

Pencuci Pinggan Mangkuk/BOTOL SHAKLEE


Handal Menanggalkan Minyak pada Pinggan Mangkuk dengan Cucian Tangan

Jika kami sering mengatakan yang Pencuci Wangian Pinggan kami lembut pada tangan dan mesra pada alam sekitar mungkin anda berfikiran yang ianya tidak mudah menanggalkan kotoran pada pinggan mangkuk anda. Tetapi percayalah, anda hanya memerlukan beberapa titisan untuk menanggalkan minyak yang melekat pada pinggan mangkuk anda.
Get Clean Dish Wash ternyata:

 ♥ Lembut pada tangan
 ♥ Semulajadi, berasaskan tumbuh-tumbuhan
 ♥ Tahan lama kerana kepekatannya
 ♥ Menjadikan pinggan bersih berkilau
 ♥ Hanya beberapa titisan dapat mencuci timbunan pingan mangkuk di dalam sinki

Tahukah Anda?

 Sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzensulfonate. Kedua-dua kandungan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.

DishWash Concentrated tidak mengandungi bahan-bahan tersebut mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

Perbezaan Shaklee

Selamat

 ♥ Tidak bertoksik
 ♥ Hipoalergenik
 ♥ Tanpa klorin
 ♥ Lembut pada tangan
 ♥ pH seimbang
 ♥ Tanpa bahan kimia berbahaya

Berkesan

 ♥ Amat berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
 ♥ Formula pekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak
 ♥ Buih Sabun yang lebih tahan lama

Mesra alam

 ♥ Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
 ♥ Biorosot
 ♥ Tanpa fosfat
 ♥ Bungkusan boleh dikitar semula
 ♥ Tanpa bahan pewarna
Selamat untuk sistem septik dan pembentungan
************************************* 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit* 

 Jika berminat untuk membeli dengan Pek Ekonomi Hubungi mama atau isi ajer ORDER FORM yer... 
 ♥ Fb : Wa Amal 
 ♥:Fanpage :Vitamin Sihat Dan Cantik 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap Only : 019-6477482 
 ♥SMS only : 012 9399986

BELI SHAKLEE DGN HARGA AHLI

BERITA BAIK!!!!!

SILA CHECK LOKASI ANDA BERADA SEKARANG!!!

Sekiranya anda berdekatan dengan Cawangan Shaklee....Dan berminat nak membeli Produk Shaklee dengan Harga Ahli....
Anda boleh la menggunakan ID SHaklee 890653 ( JAWAHIR BINTI HASAN) untuk dapatkan harga terbaik dan menikmati harga Ahli....

LAgi best....Bila korang da beli Barang SHAKLEE menggunakan ID SHaklee 890653 ( JAWAHIR BINTI HASAN) anda boleh hubungi saya melalui Sms/Wasap/Call 019 6477482 untuk dapatkan konsultasi PERCUMA!!!!

Hanya dari saya...Rakan Shaklee Anda!!!

Shah Alam HQ : Jalan Juruhebah U1/50 Temasya Industrial Park, Section U1 Shah Alam (Glenmarie) No tel 1800-88-6577
KL Branch : 31 Jalan 2A/27A Section 1 Wangsa maju Setapak, KL. No tel 03-41426442 
Penang Branch : A-2 Jalan Todak Pusat Bandaraya Seberang Jaya , Perai. No tel 04-3974325 
Ipoh Branch : 32 Medan Istana 1 Bandar Ipoh Raya , Ipoh . No tel 05-2418260 
Johor Bahru Branch : 14 Jalan Molek 1110 Taman Molek , JB. No tel 07-3525188 
Kota Bharu Branch : 319 Section 25 Bandar Kora Bharu Jalan Sultan Yahya Petra, Kota Bharu. No tel 09-7478688 
Kota Kinabalu Branch : Lot 7, Ground Floor Wisma Damai jalan Damai Luyang Kota Kinabalu. No tel 088-272087
************************************* 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit* 

 Jika berminat untuk membeli dengan Pek Ekonomi Hubungi mama atau isi ajer ORDER FORM yer... 

 ♥ Fb : Wa Amal ♥:Fanpage :Vitamin Sihat Dan Cantik 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap Only : 019-6477482 
 ♥SMS only : 012 9399986

KEGUGURAN RAMBUT??? 45 HARI SAHAJA MASALAH SELESAI!!!!!!

Rambut merupakan mahkota yang sangat bernilai kepada semua..
Tak kisah la samada lelaki atau perempuan memang sangat mementingkan kuantiti dan kualiti rambut...
Tol x???
Kenapa plak kaitan kuantiti dan kualiti???
hahahaha....
yela..kalu rambut banyak(KUANTITI) tapi tak sihat(KUALITI) memang sakit gak...
macam2 produk yg duk cari untuk atasi masalah neh...
Tapi xjugak berjaya kan???
Melainkan korang memang anak orang kaya...
Dan mampu nak pegi SALON wat rambut sokmo....
Duit habes...hasil tak tau ke mana...

So..sempena promosi bulan OKTOBER nie...
Mama share kebaikan COLLAGEN POWDER dalam merawat masalah keguguran rambut...
hanya dalam masa 45 hari ajer...Ini mama sertakan testimoni tau...

Kolagen sangat terkenal UNTUK menjadikan kulit lebih berseri dan merupakan anti -penuaan semulajadi. 

Terdapat banyak sebab yang menyebabkan keguguran rambut. Ia boleh disebabkan oleh tekanan, perubahan hormon, pemakanan yang tidak seimbang , jangkitan kulat, faktor keturunan (genetik) dan ubat-ubatan atau kesan rawatan ( seperti selepas kemoterapi ). 

Pendedahan berlebihan kepada bahan kimia dan haba semasa mendandan rambut, mewarna, mengerinting , dan pelunturan juga boleh menyebabkan rambut rosak .

Pada kulit kepala anda , kehilangan rambut bermula dengan pengerasan kolagen. Apabila kolagen mengeras , ia akan mengganggu fungsi semulajadi yang sihat daripada akar rambut. Ini kemudiannya menyebabkan folikel rambut semasa proses pertukaran terganggu dan rambut menjadi lemas. Finally menyebabkan keguguran rambut .


Antara kebaikan Shaklee Collagen Powder adalah:

Anti penuaan – Mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis-garis halush
Melembap – Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada muka
Mencerah – Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata
Mengembalikan keanjalan – Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut
Meningkatkan pergerakan – Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang
Menyubur – Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar
Menegang – Membantu menegang dan menganjalkan payudara

Shaklee Collagen Testimonial

So..jom dapatkan dengan harga istimewa yer....
************************************* 

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit* 

 Jika berminat untuk membeli dengan Pek Ekonomi Hubungi mama atau isi ajer ORDER FORM yer... 
 ♥ Fb : Wa Amal 
 ♥:Fanpage :Vitamin Sihat Dan Cantik 
♥ Shaklee ID : 890653 
 ♥ Emel : missjiwang87@gmail.com 
 ♥ Wassap Only : 019-6477482
 ♥SMS only : 012 9399986
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT BY MAMA ATIYYAH, AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink